У роботі системи Альфа-Банку стався збій. Через це у деяких клієнтів виникли труднощі з безготівковою сплатою, а на банківських рахунках виник від’ємний залишок, пише «Громадське». Про проблему виданню повідомив один із клієнтів банку, наголошуючи: з його рахунку зникли гроші.
«Під час спілкування з ботом Альфа-Банку та дзвінків на гарячу лінію йому повідомили, що кошти повернуть на його рахунок протягом трьох днів», — пише видання.
У прес-службі Альфа-Банку заявили theБабелю, що вирішують помилку.
«Сьогодні у першій половині дня банком виявлено задвоєння деяких транзакцій по частині клієнтських рахунків, що призвело до некоректного відображення залишків на рахунках цих клієнтів. Ситуацію було повністю виправлено о 13:30. До вказаного часу всі кошти клієнтів були автоматично та централізовано повернуті на рахунки. Клієнти не зазнали жодних втрат», — наголосили в банку.
В пресс-службі підкреслили, що фінустанова працює у стандартному режимі.
- 12 грудня НБУ визначив регламент роботи системи електронних платежів та банків в період новорічних та різдвяних свят 2018—2019 років.
- Тим часом у МВФ закликали світові банківські системи готуватися до фінансової кризи.