У доповіді, підготовленій для Комітету з розвідки Сенату США і здобутій Washington Post, висвітлили масштаби дезінформаційної кампанії Росії на підтримку кандидатури Дональда Трампа в Білому домі під час циклу виборів 2016 року.
У звіті Оксфордського університету з обчислювальної пропаганди і компанії з аналізу мереж Graphika показано, як російські агенти цілилися практично на всі основні соціальні медіа-платформи, зокрема Facebook, Twitter і YouTube, з метою як вплинути на онлайн-дискурс у підтримку кандидатури Трампа, так і «вводити в оману, відволікати і в кінцевому підсумку відмовляти членів [основних опозиційних груп Трампа] від голосування».
Звіт планують опублікувати на цьому тижні.
Інформація, яку використовували дослідники, була надана Facebook, Twitter і Google і охоплювала кілька років до середини 2017 року, коли соціальні мережі зламали відомі російські акаунти. У звіті також проаналізовані дані, окремо надані членам Комітету з розвідки палати представників, але немає інформації про більш свіжі політичні моменти, наприклад про вибори в листопаді 2018 року.
- Президент США Дональд Трамп заявив, що зустріч його сина Дональда Трампа — молодшого з російським адвокатом Наталією Весельницкой у червні 2016 року відбулася заради «отримання інформації про опонента».
- Президент США заперечує будь змову і називає це розслідування «полюванням на відьом». Росія також заперечує всі звинувачення і претензії щодо втручання в президентські вибори 2016 року, на яких Трамп переміг Клінтон.
- Днями Держдеп викликав повіреного у справах Росії, щоб отримати відповідь про спроби втручання Кремля у внутрішні справи США.