Паризька компанія з виробництва предметів розкоші LVMH, яка володіє такими брендами, як Moet, Hennessy, Louis Vuitton, Fendi, а також виробником шампанського Dom Pérignon, уклала угоду про купівлю оператора готелів Belmond Ltd за $2,6 млрд. Про це повідомляється у прес-релізі компанії.
Останні кілька тижнів Belmond активно намагалися викупити інші компанії, зокрема великі мережі готелів, інвестиційні компанії, а також близькосхідні та азіатські держфонди.
Belmond — один з небагатьох операторів, якому готелі належать або повністю, або частково. У компанії 36 обʼєктів, зокрема готель Cipriani у Венеції, Copacabana в Ріо-де-Жанейро і «Гранд Готель Європа» в Санкт-Петербурзі. Крім готелів, компанія також пропонує послуги річкових круїзів у Азії і Європі, поїздки на поїзді Venice Simplon-Orient-Express між Венецією і Лондоном та володіє рестораном 21 Club в Нью-Йорку.
Це придбання допоможе LVMH краще охопити сегмент розкоші та розширити позиції компанії в готельному бізнесі. У компанії вже є готельний бренд Bulgari і колекція люксової нерухомості Cheval Blanc.
Belmond спочатку називалися Orient-Express Hotels. Вони стали самостійною компанією в 200о році, а назву змінили на Belmond у 2014.
- Великі торгові інтернет-майданчики Китаю відмовилися від продукції Dolce & Gabbana після расистського скандалу, в який потрапила компанія.
- Модельний будинок Chanel відмовився від виробів зі шкіри екзотичних тварин і натурального хутра. Все це замінять штучними матеріалами.