Українцю Даніелю Беккеру, який спізнився на літак через несправність нового експреса «Київ — Бориспіль», повністю компенсували вартість нового квитка, передає «Громадське».
Як розповів виданню пасажир, після інциденту з ним зв’язалося керівництво «Укрзалізниці» та пообіцяло повністю компенсувати всі витрати, аби «закрити це питання якомога раніше».
«Мені викликали машину додому, привезли до «Укрзалізниці». Я написав заяву, і мені видали повну вартість квитка у гривнях за курсом продажу. Я їх обміняв на 550 доларів. Потім машина з водієм, яку виділила УЗ, відвезла мене до аеропорту. Тепер я чекаю на виліт», — розповів виданню українець.
Він сказав, що через цю затримку пропустив один робочий день, «проте, враховуючи обставини, на роботі зрозуміли».
Беккер працює в Австралії, пише «Громадське». З Києва він летів туди через Доху (Катар). Квиток на пересадку йому також змінили.
Швидкісний експрес із Києва до аеропорту «Бориспіль» зламався наступного дня після його запуску.
- Швидкісний експрес із Києва до аеропорту «Бориспіль» зламався наступного дня після його запуску. Виникла проблема з двигуном. При цьому не працював туалет і вимкнули опалення.
- 30 листопада у Києві запустили залізничний експрес в аеропорт «Бориспіль».
- Напередодні запуску користувачі соціальних мереж помітили помилку в перекладі напису «не притулятися» англійською мовою, що викликало реакцію в соцмережах.