«Укрзалізниця» розслідує причини технічної несправності залізничного експреса «Київ—Бориспіль» та обіцяє докласти максимуму зусиль для неповторення прикрої ситуації. Про це йдеться у повідомленні «Укрзалізниці» в Facebook.
«Сьогодні поїзд 830 сполученням ст. Київ-Пасажирський — ст. Бориспіль-аеропорт о 11.58 на 19 км маршруту попросив допоміжний поїзд. Такий був відправлений зі ст. Київ-Пасажирський о 12.00», — йдеться в повідомленні.
Зазначаєтся, що про інцидент було оперативно повідомлено відповідні служби аеропорту «Бориспіль» для забезпечення посадки на рейси пасажирів, що перебували у поїзді.
«Укрзалізниця» детально розслідує причини технічної несправності, що виникла, та докладе максимуму зусиль для неповторення прикрої ситуації», — йдеться на сторінці підприємства.
У відомстві нагадали пасажирам, що «свої поїздки слід планувати завчасно та брати до уваги можливі форс-мажорні обставини».
Інцидент прокоментував також глава «Укрзалізниці» Євген Кравцов. Він зазначив, що всі пасажири поламаного експресу встигли на свої літаки.
- Швидкісний експрес із Києва до аеропорту «Бориспіль» зламався наступного дня після його запуску. Виникла проблема із двигуном. При цьому, не працював туалет і вимкнули опалення.
- 30 листопада у Києві запустили залізничний експрес у «Бориспіль».
- Напередодні запуску користувачі соціальних мереж помітили помилку в перекладі напису «не притулятися» англійською мовою, що викликало реакції в соцмережах.