В Індонезії опублікували попередній звіт про розслідування причин катастрофи Boeing 737 Max авіакомпанії Lion Air в Індонезії, повідомляє ВВС. 29 жовтня літак впав в Яванське море через кілька хвилин після вильоту з аеропорту Джакарти, на його борту перебували 189 осіб, ніхто не вижив.
Висновки Національного комітету з безпеки на транспорті Індонезії говорят, що перевізник Lion Air не зняв літак з експлуатації, незважаючи на проблеми на попередніх рейсах.
Під час попереднього польоту цього лайнера, з Денпасара на Балі у Джакарту, літак мав технічну проблему, але пілот вирішив продовжити політ.
У доповіді описується низка процедур з технічного обслуговування, які проводив перевізник після виявлення проблеми, але літак продовжили експлуатувати. У доповіді також йдеться, що перевізник повинен був «належним чином» документувати позаштатні ситуації, що виникали під час польотів.
«На нашу думку, літак не був придатний до польоту і не повинен був використовуватися», — заявив голова Національного комітету з безпеки на транспорті Індонезії Нуркахе Утомо.
- Бортовий самописець показав, що літак авіакомпанії Lion Air, що розбився в Індонезії, літав з несправним датчиком повітряної швидкості .
- 16 листопада родичі жертв авіакатастрофи літака Lion Air в Індонезії подали в суд на виробника літаків Boeing.