Родичі жертв авіакатастрофи літака Lion Air у Індонезії подали до суду на виробника літаків Boeing, пише ВВС.
Позов подала у четвер адвокатська фірма з Флориди від імені батьків Ріо Нанда Пратами, однієї із жертв авіакатастрофи. У судовому розгляді йдеться про нову автоматизовану систему управління польотом Boeing 737 Max, яка, як стверджувала компанія, мала запобігти підняттю «носа» літака небезпечно високо.
«Проте за певних умов [система] може несподівано підштовхнути ніс униз, настільки сильно, що пілот не зможе підняти його вчасно, щоб уникнути аварії», — йдеться в позові.
Зазначено, що ця автоматизована функція може вмикатися без відома пілотів літака. «Особливо дивно, що експерти з безпеки та керівники профспілок пілотів почули, що Boeing не зможе попередити своїх клієнтів та льотчиків нового 737 Max про значні зміни в системах управління польотом», — повідомлено в заяві. У самій компанії відмовилися коментувати цей позов.
- 29 жовтня літак Boeing 737 Max 8 авіакомпанії Lion Air впав у море. На борту перебувало 189 осіб, зокрема троє дітей. Крім того, цим рейсом летіли 20 чиновників Міністерства фінансів Індонезії.
- Пізніше зʼясувалося, що Boeing 737 MAX авіакомпанії Lion Air літав з несправним датчиком повітряної швидкості. Компанію Boeing попросили перевірити свої літаки, а влада США попередила про неполадки у 246 нових літаках компанії.
- У суботу, 10 листопада, влада Індонезії припинила пошуки жертв катастрофи аварії літака Boeing 737 авіакомпанії Lion Air.