У США та Канаді відзначатимуть Buy Nothing Day («День без покупок»), який традиційно проходить у день старту різдвяних розпродажів — «Чорну пʼятницю».
Buy Nothing Day — міжнародний день протесту проти культури споживацтва. У Північній Америці його відзначають у пʼятницю після Дня подяки, у США — в день початку різдвяних розпродажів («Чорна пʼятниця»).
Ідея «Дня без покупок» зʼявилася в 1992 році. Її приписують канадському рекламісту Теду Дейву. Головним ініціатором кампанії є міжнародна мережа Adbusters Media Foundation (ЗМІ проти реклами), яка обʼєднує художників, письменників, викладачів, студентів і підприємців.
Уперше «День без покупок» відзначався в Канаді у вересні 1992 року. З 1997 року в Північній Америці його відзначають у «Чорну пʼятницю», а в Європі — в наступну за нею суботу.
Акція проводиться на знак протесту проти надспоживання в розвинених країнах, яке багато в чому штучно навʼязується рекламою, а також проти нерівного розподілу матеріальних благ у світі. У цей день проводяться театралізовані ходи, вистави, транслюються антирекламні ролики, публікуються антирекламні оголошення.