У вівторок, 20 жовтня, єдиний російський важкий авіаносний крейсер «Адмірал Кузнєцов» отримав ушкодження через падіння плавучого дока.
Це не перша аварія з участю крейсера. Видання The National Interest включило цей корабель у пʼятірку найбільш невдалих авіаносців в історії суднобудування.
1. Аварія під час походу 1995—1996 років
У грудні 1995 року «Адмірал Кузнєцов» відправився в Середземне море. Тоді у двох з восьми парових котлів виявилися засолені трубки, оскільки матроси замість дистильованої води залили забортну. У тому поході через постійні проблеми з трубками авіаносець рухався зі швидкістю 2—4 вузли на годину. У лютому 1996 року біля Мальти у «Адмірала Кузнєцова» відмовили взагалі всі котли, і авіаносець встав.
2. Розлив мазуту в 1998-м
У серпні 1998 року при прийомі палива помилково закрили не той клапан, і 60 тонн мазуту вилилися на пост управління стрільбою. Пост вийшов з ладу.
3. Пожежі в 2002—2006 роках
У 2002 році на кораблі проводився ремонт під час його перебування на рейді в Сєвероморську. Під час ремонту спалахнула пожежа, в результаті якої від отруєння чадним газом загинув старшина. 27 серпня 2006 року знову сталася пожежа. Два матроси були госпіталізовані.
3. Пожежа у 2009 році
6 січня 2009-го на «Адміралі Кузнєцові» виникла ще одна пожежа — під час стоянки в турецькому порту Акзас-Карагач. Однією з причин загоряння могла стати несправність у паливній системі машинного відділення. Пожежа тривала близько двох годин. Загинув матрос строкової служби, який задихнувся від диму.
4. Зупинка у 2016-му
Мабуть, найвідоміший епізод за участі «Адмірала Кузнєцова». У бойовому поході до Сирії корабель спочатку видавав густий дим під час руху, а потім взагалі зупинився. За різними даними, у корабля виникли серйозні проблеми з силовою установкою, оскільки один з його котлів не могли полагодити вже кілька років. Тоді крейсер навіть довелося брати на буксир.
Під час цього походу Росія втратила два винищувачі: Су-33 і МіГ-29К, які не змогли сісти на палубу «Адмірала Кузнєцова». За даними ЗМІ, перший літак викотився за межі палуби, а другий не долетів до неї через технічну несправність. В обох випадках пілоти катапультувалися і залишилися живі.