Рада шведської організації з нагляду за рекламою (Reklamombudsmannen) вирішила, що інтернет-мем «Невірний хлопець» зображує жінок як «легко замінних», пише The Local.
Цей мем використав у рекламі інтернет-провайдер Bahnhof. Так компанія вирішила привернути увагу потенційних працівників. В інтерпретації Bahnhof хлопець був потенційним претендентом на роботу, дівчина в блакитному — нинішньою роботою, а дівчина в червоному — Bahnhof.
Регулятор вирішив, що ця реклама є дискримінаційною з кількох причин. По-перше, у ній дівчат порівнюють з робочими місцем, а чоловік зображений як «особистість», яка має вибір. По-друге, дівчину, яка символізує Bahnhof, визнали явним «сексуальним обʼєктом».
Представники компанії не погодилися з висновками комісії. Вони вважають, що регулятор просто не розуміє сенсу цього мема, а в контексті картинки стать зазвичай не має жодного значення.
Від рішення ради Bahnhof не постраждає: шведська рекламна індустрія діє за принципом саморегулювання. Це означає, що регулятор може критикувати рекламу, але не може щось забороняти або вводити санкції.