Міністерство освіти і науки затвердило методичні рекомендації для оцінювання навчальних успіхів першокласників.
Тепер вчителі повинні будуть не просто ставити формальні оцінки учням, а пояснювати їм мету уроку, критерії оцінювання, а також стимулювати їх, щоб вони починали самі оцінювати свою роботу.
З дітьми вчителі повинні будуть спілкуватися доброзичливо, не протиставляти їх один одному, а проблеми, які виникають у навчанні, обговорювати індивідуально, не виносячи їх на загал. Викладач зобовʼязан навчити дітей коректно оцінювати роботі одне одного і адекватно сприймати зауваження.
Оцінювати прогрес дітей будуть за чотирирівневою системою: «має значні успіхи», «демонструє помітний прогрес», «досягає результату з допомогою вчителя», «ще потребує уваги і допомоги у вивченні того чи іншого предмета». Оцінка буде описувати рівень навчання, старанності, соціальної поведінки, а не результат.
Таку систему будуть використовувати у свідоцтві досягнень, яке замінить табель. У жовтні буде заповнюватися перша частина свідоцтва — проміжний звіт, у травні — друга, підсумковий звіт.