«Укрзалізниця» не буде компенсувати збитки пасажирам потягів за неналежні умови проїзду, бо це «не передбачено нормативно-правовими актами». Про це перевізник повідомив у відповідь на запит агентства «Укрінформ».
В УЗ підкреслили, що використовують вагони, «які відповідають санітарно-технічним та іншим нормам та безпечні для життя та здоровʼя пасажирів».
В компанії заявили: при придбанні квитка згідно договору перевезення зобовʼязуються лише перевезти пасажира з пункту А в пункт В чітко в визначений термін.
«Всі суперечки і непорозуміння, які виникають між пасажирами та працівниками залізниці, розвʼязуються на станції начальником станції або начальником вокзалу, під час руху - начальником потяга, не доводячи їх до суду», — йдеться у повідомленні.
У разі виявлення технічних несправностей пасажир має право звернутися до начальника потяга через провідника вагону. Зазвичай поїзди супроводжують начальник составу, провідники та електромеханік. А от супровід медичного працівника — не передбачений.
Але при необхідності провідник може викликати пассажиру швидку, яка буде чекати хворого на найближчій станції.
Скарги на недостатньо комфортні умови проїзду періодично зʼявляються у соцмережах. Користувачі постять курьозні фото та висловлюють претензії на адресу УЗ.
Хвилю обурення в соцмережах нещодавно спричинив той факт, що «Укрзалізниця» найняла фахівця за 117 тис. грн у місяць для ведення сторінки у Facebook. Загальна вартість послуг складе 740 тисяч гривень.