Соцмережа LinkedIn додає на платформу три гри — Pinpoint, Queens і Crossclimb. Користувачі зможуть грати в кожну гру один раз на день, а потім переглядати таблиці лідерів та інформацію про те, хто з їхніх контактів теж грав.
Про це пише The Verge.
Ігри доступні в розділі «Новини LinkedIn» і «Моя мережа» на компʼютері або в телефоні.
Pinpoint — це гра в асоціації слів, Crossclimb — це також гра у слова, у якій їх треба розташовувати в правильному порядку, а Queens — судоку без чисел.
Рішення LinkedIn додати ігри-головоломки не дивує, оскільки компанії шукають спосіб залучити нових користувачів і втримати старих, щоб зрештою змусити обидві категорії витрачати гроші на платформі.
- LinkedIn розробляє інструменти ШІ для легшого пошуку кандидатів на роботу.