У «Приват24» відтепер можна повідомити про шахрайство. Ось як це зробити

Автор:
Софія Телішевська
Дата:

ПриватБанк запустив сервіс, який дозволить клієнтам інформувати банк про випадки шахрайства та отримати допомогу чи консультацію в мобільному застосунку «Приват24».

За словами представників банку, сервіс у «Приват24» автоматично активізує всі необхідні заходи для попередження подальших спроб шахрайства. Також він має допомогти клієнтам у стресовій ситуації та зменшити їхні потенційні збитки.

Сервіс уже доступний у мобільному застосунку «Приват24». Його можна знайти в меню «Комунікації» — у правому верхньому куті на головному екрані.

Щоб отримати допомогу від банку, треба відповісти на прості запитання в розділі «Повідомити про шахрайство».