YouTube-програми з інтервʼю про політику
«В гостях у Дмитра Гордона»
«Рандеву з Яніною Соколовою»
«Гончаренко рулить»
«Мокрик По Живому»
skrypin.ua Романа Скрипіна
«Vласть vs Vлащенко»
«ДАНИЛЕНКО»
YouTube-програми з інтервʼю про шоу-бізнес
«Ходять чутки» з Раміною Есхакзай
«Екзамен» з Машею Єфросініною
«Зе Інтервʼюер» Анатолія Анатоліча
«Слава+» з Вʼячеславом Дьоміним
«Олицька» Анни Олицької
YouTube-інтервʼю про науку, літературу і психологію беруть
Валерій Маркус
Дмитро Малєєв
Катя Гайдут
Катерина Булавінова
Ольга Руднєва для каналу Dialog Hub
Міша Левченко
Інна Катющенко для каналу Connecting Woman
Мартин Якуб
YouTube-інтервʼю про спорт виходять на каналах
«Трендець»
«Вацко Live»
YouTube-канали з інтервʼю про бізнес
Big Money
FEDORIV VLOG
«Банкір, що біжить»
Franch TV
«Бізнес Конструктор»
«Максим Бахматов»
«Велика Риба з Олександром Колбом»
«Market Dir — Інтервʼю з Людьми з Бізнесу»
YouTube-канали, де можна послухати розумні і смішні розмови
«Акціонерви»
PetrovVova
ГОРДОН
«В гостях у Дмитра Гордона»
Кількість підписників: 1,65 мільйона
Автор: Дмитро Гордон
Дмитро Гордон не потребує представлення. Його авторська програма виходила на українському телебаченні з 1996 року, а в 2017 році «переїхала» на YouTube. За цей час Гордон записав близько тисячі інтервʼю — з відомими політиками, артистами, поетами, письменниками, художниками, режисерами, громадськими діячами, спортсменами. У Дмитра Гордона є й інший канал з 1,45 мільйона підписників, де він також час від часу публікує інтервʼю. Тепер він у топі українського YouТube в усіх категоріях.
ПОЛІТИКА
«Рандеву з Яніною Соколовою»
Кількість підписників: 670 тисяч
Автор: Яніна Соколова
Відома телевізійна журналістка Яніна Соколова вела ранкові програми на «Інтері» та «1+1», а з 2009 року працює на «5 каналі». У 2019 році вона розповіла, що перемогла рак, і запустила проєкт «Я, Ніна», покликаний допомогти онкохворим людям. Її найвідоміша телеробота — програма «Рандеву» — успішно перекочувала на YouTube і збирає сотні тисяч переглядів. Журналістка записує свої програми в барі і запрошує на розмову міністрів, депутатів, акторів, музикантів і журналістів. Але з усіма обговорює переважно актуальні політичні питання.
«Гончаренко рулить»
Кількість підписників: 670 тисяч
Автор: Олексій Гончаренко
До того як потрапити до фракції «Європейська солідарність», Олексій Гончаренко був членом Партії регіонів і активно виступав за російську мову як другу державну. У 2014 році він вийшов з Партії регіонів і очолив Одеську обласну раду. З березня 2020 року веде програму «Гончаренко рулить». Значення назви програми дуже пряме: Олексій розмовляє з гостями в машині, «дорогою на роботу». Вони спілкуються про погляди і позиції, а іноді навіть співають пісні.
«Мокрик По Живому»
Кількість підписників: 448 тисяч
Автор: Данило Мокрик
Крім авторської програми «Мокрик По Живому», яка виходить на «Громадському», журналіст Данило Мокрик займається розслідуваннями в команді Bihus.Info і веде власний YouTube-блог MokRec. На «Громадському» Мокрик говорить з чиновниками, політиками, лідерами думок і обговорює з ними український політичний порядок денний. Всього вийшло два сезони програми: її запустили в березні 2019 року, потім перервали через те, що ведучий пішов, а в лютому 2020 року почали виходити нові випуски. У програми немає чіткої періодичності і часу виходу — за словами самого Мокрика, вона виходить тоді, коли є гість.
skrypin.ua
Кількість підписників: 265 тисяч
Автор: Роман Скрипін
У 2013 році Роман Скрипін став одним з 15 засновників «Громадського ТБ» — разом з Мустафою Найємом, Дмитром Гнапом, Наталею Гуменюк, Анастасією Станко та іншими. Стрімку популярність «Громадського ТБ» з самого старту визначила політична ситуація в країні — канал запустився на другий день після початку Євромайдану. Скрипін керував «Громадським» з 2013 по 2015 рік, а в 2016 році пішов зі скандалом — наглядова рада звинуватила його в приховуванні частини коштів телеканалу. У травні 2016 року запустив інтернет-програму SKRYPIN.UA, випуск якої планував зробити щотижневим. Зараз ексцентричний український журналіст спілкується з гостями в студії і в онлайні, ставить гострі питання і «підриває інтернет» резонансними заявами.
«Vласть vs Vлащенко»
Кількість підписників: 160 тисяч
Автор: Наташа Влащенко
Наталія Влащенко близько шести років працювала в театральній сфері. Пізніше, в 1999 році, вона заснувала видавничий дім «Форзац», який видає популярні українські журнали «Публічні люди», «Обличчя України» та інші. У 2017 році Влащенко стала креативним продюсером каналу ZIK і вела суспільно-політичні ток-шоу — «Народ проти», «Перші-другі»,
«Hard з Влащенко» і «Спецпроєкт з Наташею Влащенко» (до серпня 2020 року). Два роки тому журналістка запустила власне інтервʼю-шоу. Її гостями стають відомі особистості — музиканти, журналісти, лікарі, але найчастіше — українські політики.
«Антиподи»
Кількість підписників: 103 тисячі
Автор: Сергій Іванов
Автор програми — журналіст і колишній ведучий ток-шоу «Право на владу» Сергій Іванов. Він працював в «Українській правді», писав для «Цензор.НЕТ», «Фокус», ЛІГА.net та інших українських ЗМІ. Пізніше очолював медіаресурс «Еспресо.TV», а з жовтня 2019 року веде програму «Антиподи» на каналі «Ісландія». Програму описують так: «Щотижня в студії будуть зустрічатися люди, які мають діаметрально протилежну точку зору з тих чи інших питань. У спілкуванні і суперечках буде проявлятися істина або впевненість в її відсутності». За фактом, це авторська програма з інтервʼю, де ведучий розпитує гостей про їхні погляди і вчинки.
«ДАНИЛЕНКО»
Кількість підписників: 28 тисяч
Автор: Тетяна Даниленко
Телевізійна журналістка Тетяна Даниленко запустила авторський канал у травні 2020 року. Відтоді вона провела два десятки інтервʼю — переважно з чиновниками, політиками, режисерами і акторами. До цього вона була парламентською кореспонденткою «5 каналу», вела програму «Час новин», працювала на «Громадському» і на «Радіо НВ». У 2018—2019 роках Даниленко вела програму «Гра з вогнем» на ZIK, але пішла після того як канал придбав бізнес-партнер і соратник Віктора Медведчука Тарас Козак.
ШОУ-БІЗНЕС
«Ходять чутки»
Кількість підписників: 646 тисяч
Автор: Раміна Есхакзай
Раміна найбільш відома як фіналістка пʼятого сезону програми «Холостяк». Для того щоб займатися розвитком каналу, Раміні довелося продати свій автомобіль. І немарно: за три роки у каналу зʼявилося понад 600 тисяч підписників, а сумарна кількість переглядів відео — 72 мільйони. Дівчина запрошує до себе зірок українського і російського шоу-бізнесу і говорить з ними про карʼєру, сімʼю, стосунки і скандали. На початку 2021 року дівчину навіть номінували на російську премію, яка відзначає кращих авторів проєктів в інтернеті. Звання «Інтервʼюер року 2020» Раміна програла Ксенії Собчак.
«Екзамен»
Кількість підписників: 345 тисяч
Автор: Маша Єфросініна
Особливість авторської програми Маші Єфросініної в тому, що ведуча і гості відповідають на питання по черзі. До неї приходять найрізноманітніші представники шоу-бізнесу — і вона терпляче виводить їх на щирі відповіді в форматі довірливого діалогу. Відверті інтервʼю — «фішка» Єфросініної: з весни 2015 року до весни 2016 року на каналі «Україна» виходила її програма «Відверто з Машею Єфросініною». Ведуча прославилася завдяки ранковому шоу «Підйом» на «Новому каналі», але роллю TV-хоста не обмежилася. Вона створила проєкт Charity weekend, допомагала дітям-сиротам з проблемами зі здоровʼям і боролася з домашнім насильством в Україні.
«Зе Інтервʼюер»
Кількість підписників: 201 тисяча
Автор: Анатолій Анатоліч
Анатолій Анатоліч теж прийшов на YouTube з телебачення: з березня 2013 по липень 2017 року він вів ранкове шоу «Сніданок на 1+1». Після завершення роботи на ТБ запустив свій проєкт на YouTube «Зе Інтервʼюер». Найчастіше до нього приходять гості з шоу-бізнесу — актори, музиканти, продюсери, ведучі. Кілька разів у нього зʼявлялися підприємці, лікарі і спортсмени. Анатоліч розпитує своїх героїв про їхню творчість, ставлення до життя, оточення і натхнення. Спеціальний цикл інтервʼю — «Переселенці», де жителі Донецької та Луганської областей і Криму, розповідають, як вони жили до окупації регіонів, і чим займаються зараз.
«Слава+ »
Кількість підписників: 190 тисяч
Автор: Вʼячеслав Дьомін
Програма «Слава+» — це одне з шоу радіо «Люкс ФМ». Розважальний YouTube-проєкт веде радіоведучий Слава Дьомін — він же веде ранкове шоу «Зарядка» на цьому радіо. У «Слава+» він розпитує своїх гостей про творчість, про гроші, про сімʼю і багато жартує.
«Олицька»
Кількість підписників: 60 тисяч
Автор: Анна Олицька
Анна Олицька вперше потрапила на телебачення завдяки участі у вуличному шоу «Караоке на Майдані» — після нього вона стала учасницею пісенного конкурсу «Шанс». Чотири роки Анна була солісткою групи Unvasion, а потім вирішила змінити діяльність і вступила до Інституту міжнародних відносин КНУ. Дипломатом дівчина так і не стала — пішла в журналістику. Анна дебютувала на «Новому каналі» в програмі «Піраньї», а пізніше вела програми «У кого більше», «Абзац», «Таємний агент» і «Заробітчани». Рік тому Анна запустила YouTube-канал. Тепер вона запрошує до себе зірок телебачення, блогерів і музикантів, і говорить з ними про карʼєру, сімʼю та стосунки.
2POpodcast
Кількість підписників: 53,9 тисячі
Автори: Олексій Потапенко, Олексій Завгородній
2POpodcast або «Подкаст на двох» ведуть Олексій Потапенко і Олексій Завгородній, більш відомі як Потап і Позитив. Потап — творчий «тато» українських виконавців Мішель Андраде, Наді Дорофєєвої, INGRET і засновник продюсерського центру MOZGI Entertainment. 2POpodcast зʼявився в квітні 2020 року, а співведучим Потапа став ще один його «вихованець» Олексій Завгородній, більш відомий як Позитив з «Время и Стекло» і MOZGI. Потап і Позитив запрошують в гості своїх колег з шоу-бізнесу. Це не інтервʼю у звичному форматі «питання-відповідь» — усі троє учасників бесіди розмірковують про карʼєру й особисте життя.
НАУКА / ЛІТЕРАТУРА / ПСИХОЛОГІЯ
Валерій Маркус
Кількість підписників: 166 тисяч
Автор: Валерій Маркус
Валерій Ананьєв воював на сході України, написав книгу про війну «Сліди на дорозі» і пройшов паломником через Францію та Іспанію. Свій шлях довжиною в 1 811 кілометрів він описував у постах на Facebook і знімав на відео, які потім «оформив» у 14-серійний серіал на YouTube. У грудні 2020 року Валерій офіційно змінив прізвище на Маркус, пояснивши це так: стосунки з родичами з боку батька завжди були складними, тож бажання «продовжувати рід людей, яким до нього байдуже, у нього немає». Інтервʼю з журналістами, письменниками і музикантами почали виходити на каналі приблизно рік тому. Маркус спілкується з гостями українською мовою через відеозвʼязок.
Dima Maleev
Кількість підписників: 48,5 тисячі
Автор: Дмитро Малєєв
Щоб відпочити від напруги в українському суспільстві Дмитро Малєєв поїхав до Таїланду. Але реалізовувати себе на Сході він не захотів, тож через півтора року повернувся в Україну. У 2016 році Дмитро виграв Green Card і змінив Львів, звідки він родом, на місто Плезантон у Каліфорнії. Зараз він працює програмістом в одній з локальних компаній. На своєму каналі Діма Малєєв розповідає про типові будні в IT, про зарплату і податки, ціни і освіту, а ще спілкується з цікавими людьми з IT- сфери: розробниками, СEО і менеджерами.
Katya Gajdut
Кількість підписників: 33,1 тисячі
Автор: Катя Гайдут
Колись Катя Гайдут працювала в глянці і брала інтервʼю для різних видань. Сьогодні Катя пише для блогу бізнес-школи LABA і веде YouTube-канал, де щопонеділка виходять влоги або інтервʼю. Особливість цих інтервʼю в тому, що гість представляє себе сам, відповідаючи на питання «Хто ти?» Найчастіше до Каті приходять жінки — і вона говорить з ними про самореалізацію, гармонію у відносинах з собою і навколишніми.
Doctor Bulavinova
Кількість підписників: 16,6 тисячі
Автор: Катерина Булавінова
Катерина Булавінова ─ лікар-інфекціоніст і медичний експерт дитячого фонду ЮНІСЕФ. Вона лікує хворих на ковід і веде просвітницький YouTube-канал.
Stories
Кількість підписників: 10 тисяч
Автор: директор Фонду Олени Пінчук Ольга Руднєва
Dialog Hub — це і освітній центр у Києві, в якому проходять лекції та заходи, і YouTube-канал, присвячений неформальній сексуальній освіті підлітків. І центр, і канал створив Фонд Олени Пінчук, а керує цим фондом Ольга Руднєва. Вона ж веде на YouTube-каналі рубрику Stories, де відомі люди та інфлюенсери відкрито говорять про секс і про стосунки.
Міша Левченко
Кількість підписників: 9 140
Автор: Міша Левченко
На каналі 12 інтервʼю про психологію з експертами в різних темах — від сексуальної освіти до синдрому самозванця. Його веде Михайло Левченко — співвласник мережі СТО «Oiler» (несподівано!)
Connecting Woman
Кількість підписників: 1 370
Автор: Інна Катющенко
Президент Edipresse Media Ukraine і видавець журналів Viva! і «Единственная» Інна Катющенко запустила свій канал у грудні минулого року. Відео виходять двічі на тиждень, і на каналі вже є шість інтервʼю з різними жінками — психологом, політиком, підприємцем. Жінки розповідають про самореалізацію, карʼєру та сімʼю, а в описі каналу сказано, що ці бесіди розкривають героїнь нашого часу.
Martyn Yakub
Кількість підписників: 1 210
Автор: Мартин Якуб
Український письменник Мартин Якуб написав близько сотні розповідей і два романи — «Мертві моделі» і «Не твоє собаче діло» (зараз він у процесі редагування). За перший роман він отримав літературну премію видавництва «Смолоскип» і потрапив у довгий список «Книги року ВВС — 2019». Він запустив свій YouTube-канал півтора року тому, а пів року тому почав активно записувати розмови з «колегами по цеху» — сучасними письменниками, видавцями та блогерами.
СПОРТ
«Трендець»
Кількість підписників: 300 тисяч
Автор: Дмитро Поворознюк
«Трендець» — проєкт спортивного порталу Tribuna.com. Ведучий, футболіст і журналіст Дмитро Поворознюк вирушає на виїзди, спілкується з молодими українськими футболістами і організовує різні спортивні челленджі.
«Вацко Live»
Кількість підписників: 107 тисяч
Автор: Віктор Вацко
Віктор Вацко — це український спортивний журналіст і телекоментатор. Інтервʼю з футболістами, футбольними агентами, тренерами і коментаторами на його каналі подивилися майже 14 мільйонів разів за чотири роки. До того як запустити власний проєкт Віктор Вацко працював на каналі «Футбол», вів футбольну шоу-програму на «Радіо Вісті». У 2012—2013 роках обіймав посаду віцепрезидента футбольного клубу «Карпати».
БІЗНЕС
Big Money
Кількість підписників: 704 тисячі
Автор: Євген Черняк
У 2020 році журнал Forbes помістив бізнесмена Євгена Черняка на 30 рядок у списку найбагатших людей України. При цьому видання оцінювало тільки українську частку холдингу Global Spirits, яка становить 25% від усіх активів компанії. Свій YouTube-проєкт BigMoney він називає «безкоштовний MBA». Черняк приходить до підприємців, розбирає їх бізнеси і проєкти, розпитує про команду, конкуренцію і клієнтів, а іноді — ставить незручні питання.
FEDORIV VLOG
Кількість підписників: 259 тисяч
Автор: Андрій Федорів
Це канал про бренди, бізнес і творчість, який веде Андрій Федорів — відомий український маркетолог і підприємець. У його холдинг Fedoriv Group входять маркетингове агентство Fedoriv Agency, коворкінг Kooperativ, «Фундація Дарини Жолдак», яка підтримує освітні проєкти для дітей та інші проєкти. Fedoriv VLOG — це освітній YouTube-канал про бізнес, де, крім усього іншого, виходять інтервʼю з українськими підприємцями. Є кілька форматів: інтервʼю з підприємцями про їхні проєкти в цілому, рубрика «Книжковий хробак», де обговорюють книги, і «Антикризовий зідзвін» — діалоги про те, як бізнеси долають карантинну кризу.
«Банкір, що біжить»
Кількість підписників: 203 тисячі
Автор: Андрій Оністрат
Канал веде Андрій Оністрат — банкір, підприємець і спортсмен. З 2009 по 2015 рік Андрій був головою Наглядової ради Публічного акціонерного товариства «Банк Національний кредит». Перші відео в форматі влогів зʼявилися на каналі «Банкір, що біжить» у 2013 році. Інтервʼю на каналі виходять з 2017 року: бізнесмени, ресторатори, фінансисти, маркетологи розповідають про спорт, мотивацію, саморозвиток та особистісне зростання.
Franch TV
Кількість підписників: 101 тисяча
Автор: Роман Кирилович
Директор компанії Franch Роман Кирилович популяризує підприємництво, в тому числі і франчайзинг. Перші відео, які виходили на каналі Franch TV, стосувалися тільки франшиз. Згодом тут зʼявилися інтервʼю з бізнесменами, журналістами, міністрами і банкірами. Під час карантину Роман, як і Андрій Федорів, запустив рубрику про те, як бізнеси переживають карантин, вона називалася «Лампові ефіри». А три тижні тому на каналі зʼявилося шоу «Найрозумніший підприємець».
«Бізнес Конструктор»
Кількість підписників: 89,8 тисячі
Автор: Кирило Куницький
Після 15 років досвіду в торговому, туристичному та IT-бізнесі Кирило Куницький почав навчати власників бізнесу і топменеджерів систематизувати роботу своїх компаній. Для цього він заснував проєкт «Бізнес-Конструктор» — освітню консалтингову компанію. За словами Куницького, особистий досвід і безпосереднє вибудовування бізнес-процесів допомогли йому упакувати продукт і визначитися з аудиторією — бізнесменами і топменеджерами. У школи є однойменний YouTube-канал, і одна з його рубрик — це інтервʼю з підприємцями. Куницький розпитує «колег» про лайфхаки та інсайти у веденні бізнесу, про маркетинг, продажі, фінанси, управління компанією, HR-процеси і планування.
Максим Бахматов
Кількість підписників: 40,6 тисячі
Автор: Максим Бахматов
Максим Бахматов називає себе «кризовим менеджером, який аналізує неефективність процесів і стабілізує системи, які були до цього нестабільними». У минулому Максим був тісно повʼязаний з телебаченням: він жартував у КВН, був співзасновником, генеральним продюсером і коміком у Comedy Club і займався власними телепроєктами «Пʼятниця. Вечір», «Булки» і «Шоу без назви». У 2015 році Бахматов перейшов на держслужбу і почав виконувати обовʼязки генерального директора Національного експоцентру України, а в 2017 році — став керуючим партнером інноваційного центру-містечка UNIT.City. На посаду радника мера Києва Бахматов прийшов у вересні 2019 року, а в липні 2020-го — призупинив роботу в команді київської влади. У себе на YouTube-каналі він говорить не тільки з підприємцями, а й з українськими топчиновниками.
«Велика Риба з Олександром Колбом»
Кількість підписників: 31,7 тисячі
Автор: Олександр Колб
Пʼятнадцять років тому Олександр Колб створив агентство інтернет-маркетингу Promodo, яке просуває бізнеси в Україні і за кордоном. А два роки тому вийшло перше інтервʼю в блозі з назвою «Велика Риба з Олександром Колбом». Герої Колба — зі сфер IT, технологій і бізнесу. Він приходить і до засновників великих корпорацій, і до фаундерів стартапів, що нещодавно злетіли догори. Розмовляють про цифри, інструменти, успіхи і помилки у розвитку бізнесу.
«Market Dir — Інтервʼю з Людьми з Бізнесу»
Кількість підписників: 1 190
Автор: Аліса Болоховець
Канал зʼявився менш як рік тому. Його ведуча Аліса Болоховець володіє студією маркетингу BAMS. В основному на каналі Аліса обговорює з героями теми, повʼязані з інтернет-маркетингом. Бувають і розмови з людьми інших професій — психологом чи засновником студії танців.
РОЗМОВИ
Це формат без гостей, коли ведучі обговорюють обрану тему між собою.
«Акціонерви»
Кількість підписників: 43 тисячі
Автори: Олексій Іванов, Альона Іванова
Олексій Іванов та Альона Іванова запускають бренди і керують бренд-консалтинговим агентством «Тінь». Завдяки їм у Києві зʼявилися перші приватні бібліотеки. У 2015 році вони відкрили легендарну Botan, а в червні 2019 року закрили її, а натомість відкрили нову, яка називалася «Світло». Пів року тому вони створили YouTube-канал «Акціонерви». Відео виходять у двох форматах — інтервʼю з підприємцями і «Кухонна філософія», коли ведучі удвох обговорюють фінансові та просто життєві філософські питання.
PetrovVova
Кількість підписників: 3 550
Автор: Володимир Петров
Володимир Петров вів блог у LiveJournal під псевдонімом Lumpen, намагався стати депутатом у 2012 році, тролив Олексія Гончаренка і балотувався в президенти в 2019 році. Щопʼятниці він і журналіст Сергій Іванов випускають чорно-білу програму «ІВАНОВПЕТРОВ. Чорна пʼятниця». У ній вони обговорюють кілька хайпових тем, цинічно жартують і «знущаються з моральних засад». Програма виходить з позначкою 18+, а в словах самих ведучих багато сарказму і мату.