«Оточуй себе тільки тими людьми, які будуть тягнути тебе вище. Життя і так сповнене тими, хто хоче тягнути тебе вниз». Пост із таким закликом майбутній депутат Леонов опублікував на своїй сторінці у Facebook майже за рік до того, як виграв вибори в рідному Приморському районі Одеси. Уже тоді Леонова називали успішним молодим ресторатором, брали в нього інтервʼю, а він охоче розповідав про своє важке дитинство. У 14 років майбутній бізнесмен з ночі займав місця на популярному в Одесі ринку «Сьомий кілометр», а вранці продавав їх торговцям за кілька доларів. Після цього він з друзями їхав на цементний завод вантажити мішки. У 16 років, після смерті батька, Леонов, щоб швидше почати заробляти, пішов вчитися на кухаря. Пропрацювавши за фахом девʼять років, у 2009 році відкрив перший власний ресторан — Pizza&Grill. Сьогодні у нього їх вже 11.
У місті Леонова знають не тільки як ресторатора. Він спікер Клубу молодих бізнесменів, де читає мотиваційні лекції та розповідає, як створити успішний бізнес. Образ успішного і відомого коуча, як і належить, він активно підтримує в соцмережах: там бізнесмен виставляє фотографії з популярними підприємцями на кшталт Євгена Черняка, Андрія Федоріва й Андрія Оністрата.
Леонов активно займається боксом. У соцмережах він мотивує спортсменів-початківців і розповідає, як правильно купатися в зимовому морі. Але так було не завжди. До 2016 року, жартує Леонов, він був адептом «КСЖ» — кайфового способу життя: любив міцний алкоголь і нездорову їжу. Зараз він не пʼє і дотримується спортивного режиму: прокидається о шостій ранку і тренується шість разів на тиждень.
Завдяки спорту Леонов познайомився з іншим майбутнім переможцем по мажоритарному округу від «Слуги» — спортсменом Артемом Дмитруком. Той став амбасадором мережі ресторанів Леонова, у 2008 році вони разом заснували ГО «Я Одесит — мені не все одно», яка популяризує спорт серед молоді.
Рішення зайнятися політикою знайомі Леонова називають несподіваним. Лише рік тому в одному з інтервʼю він казав, що туди треба йти, коли реалізовані всі грошові амбіції. У «ЗеКоманду» ресторатор потрапив, скориставшись «соціальним ліфтом»: він надіслав своє резюме, його розглянули та 8 червня на зʼїзді «Слуги» Леонова висунули кандидатом у депутати.
Леонову не пощастило з конкурентом. Ківалов багато років був фактичним господарем округу. Студенти його академії не раз анонімно скаржилися, що їх змушують голосувати за керівника вишу. Крім того, за спиною ексголови ЦВК — масові фальсифікації на президентських виборах 2004 року.
Проти ресторатора використовували стандартні для нинішньої кампанії чорні технології: його називали технічним кандидатом Ківалова і виставили двійника — Євгенія Леонова з ТОВ «Слуга народу». Попри це, «справжній» Леонов отримав 40 відсотків голосів, Ківалов — менше 32, а кандидат-клон — пʼять. Керівник Одеського обласного штабу «Слуги» Андрій Прокопенко каже, що Леонов переміг завдяки правильній стратегії центрального офісу партії, кампанії в соцмережах і постійному спілкуванню з людьми на окрузі.
У Раді у новообраного депутата великі плани — такі самі, що й у інших «слуг»: скасування депутатської недоторканності, реформа армії, боротьба з корупцією. Одесита в Леонові видає одне: він планує законодавчо боротися з захопленнями і забудовою громадських пляжів. Як саме — поки незрозуміло.