Coca-Cola вирішила не відходити від традицій і цього року. Хлопчик, який біжить подивитися на прикрашену лампочками червону вантажівку, Санта-Клаус і скляні пляшки з напоєм. В кінці — крупний план мультипака Cola Zero.
Пародію на різдвяний ролик Coca-Cola випустила німецька мережа супермаркетів Aldi. В кадрі — така сама вантажівка, тільки з іншим написом, діти, що визирають з вікон, святкова мелодія. За кермом вантажівки — морквина Келвін. Ролик обривається на драматичному моменті.
У новорічній рекламі Audi Санта-Клаус страждає від кризи середнього віку й зайвої ваги. Санта вирішує, що час змінити життя, худне, займається спортом, стрижеться, купує новий одяг і окуляри, і як винагороду отримує Audi RS 5.
Ролик Apple закликає «ділитися своїми дарами». Його героїня робить малюнки (на MacBook, на тісті і на запітнілому склі) і ховає їх від сторонніх очей, поки у вікно не вривається різдвяний протяг, малюнки розносить площами, і святкове місто накриває пароксизм щастя.
Британська мережа магазинів John Lewis випустила ролик про подарунок, який змінює життя одного хлопчика. Цей хлопчик — Елтон Джон. У ролику у зворотному порядку показана історія його карʼєри. Елтон Джон на виступах у великих залах, на стадіоні, на домашній вечірці і на шкільному концерті. В кінці ролика мама дарує зовсім маленькому Елтону Джону його перше фортепіано. Слоган реклами: «Деякі подарунки — більше, ніж просто подарунки».
Ролик Google називається «Знову сам удома». Це реклама помічника Google Assistant, де головну роль зіграв Маколей Калкін. Як і у фільмі, герой Калкіна Кевін Маккалістер знову залишається на Різдво сам. Цього разу будинком можна керувати за допомогою Google Assistant.
У новорічній рекламі марки аксесуарів Coach знялася Селена Гомес. Ролик називається «Світло, камера, свято». У ньому акторка приходить на кастинг, щоб стати частиною святкової вітрини магазину Coach. Там вона зустрічає анімованих тварин — вони теж беруть участь у кастингу.
У святковому ролику Gucci — вечірка в стилі 70-х. Люди танцюють, цілуються на тлі феєрверків і кружляють серед повітряних кульок. Все це, звісно, в яскравих нарядах.
Різдвяна історія від GoodWine — про зайняту роботою маму і доньку, що хоче уваги. У фіналі дівчинка і мама обіймаються на тлі гірлянд та новорічних декорацій, а на екрані зʼявляється напис «Мріємо важливе».