Що означають рубрики «Новини компаній», «Промо» і «PR»?
Під цими рубриками ми публікуємо новини і статті, які надсилають рекламодавці. Ми можемо редагувати стиль цих матеріалів, але зазвичай розміщуємо їх у тому вигляді, в якому отримали. За таке розміщення ми беремо гроші — це наш заробіток.
Що означає рубрика «Партнерський матеріал»?
Під цією рубрикою ми публікуємо так звану нативну рекламу — матеріали, які ми написали самі, щоб просувати товар або послугу нашого рекламодавця. Нативну рекламу придумує, редагує та ілюструє редакція «Бабеля», використовуючи власні (нативні) формати, — так ми робимо рекламний матеріал інформативним і корисним для читача. За таке розміщення ми теж беремо гроші — це наш заробіток.
Чому не можна скрізь написати «реклама»? Так буде зрозуміліше.
Проти такого маркування заперечують компанії, які розміщують у нас комерційні матеріали. Ми йдемо їм назустріч, тому що нам потрібно покривати витрати на редакцію — зарплати, оренду, IT-розробку, маркетинг.
Щоб заробити, «Бабель» може ввести передплату. Чому ні?
Ми не зможемо брати за передплату понад 2—3 долари на місяць — це середня ринкова ціна. Навіть якщо таку передплату оформлять усі наші регулярні читачі, це не покриє витрати на редакцію. Насправді ж, якщо закрити сайт для всіх, крім передплатників, від нас піде більша частина аудиторії, і ми втратимо ті (невеликі) гроші, що заробляємо на «новинах компаній» і нативній рекламі.
Можна попросити читачів зробити добровільні пожертви. Це називається «краудфандинг». Я б переказав вам гроші.
Дякуємо! Скоро «Бабель» прийматиме ваші донати — ми обовʼязково про це оголосимо, коли все буде готово. На жаль, у світі (майже) немає видань, які покривають свої витрати тільки за рахунок краудфандингу, й усім доводиться заробляти якось ще. Ми будемо покривати витрати на редакцію з трьох джерел: доходів від комерційного піару, добровільних пожертв наших читачів і від організації заходів. Підписуйтесь на наш фейсбук і телеграм — так ви точно нічого не пропустите.