Європейська комісія вважає, що американська компанія Alphabet Inc, яка володіє пошуковиком Google, зловживає своєю перевагою у рекламних технологіях, щоб зменшувати конкуренцію на ринку.
Про це пише Bloomberg.
Комісар ЄС із питань конкуренції Маргрете Вестагер заявила, що компанія використовує власну програму для обміну рекламою, ігноруючи пропозиції конкурентів, а Google завдяки цьому має «можливість стягувати високу плату за свої послуги».
Якщо Європейська комісія вирішить, що Alphabet Inc. діяла незаконно, то Google буде змушений відмовитися від частини своїх послуг з продажу реклами.
«Google присутній майже на всіх рівнях так званого ланцюжка поставок рекламних технологій. Наше попереднє занепокоєння полягає в тому, що Google, можливо, використовував своє становище на ринку, щоб віддати перевагу своїм власним посередницьким послугам», — додала Вестагер.
Віцепрезидент із глобальної реклами Google Ден Тейлор відреагував на звинувачення з боку ЄС і зазначив, що компанія віддана «створенню цінностей для наших партнерів-видавців і рекламодавців у цьому висококонкурентному секторі».
- Тим часом Google запускає дві нові функції на основі штучного інтелекту для рекламодавців. Вони допоможуть знайти найкращі місця для розміщення реклами в сервісах Google.