Twitter у пілотному режимі запускає підписку Blue for Business для деяких компаній, яка дозволить їм позначати своїх сповробітників власним значком або логотипом біля імен.
Менеджер соцмережі з продукту Естер Кроуфорд заявила, що наступного року підписку зможуть оформити більше організацій. Вартість та інші можливості Blue for Business вона не розкрила.
- У грудні цього року Twitter перезапустила підписку Blue для звичайних користувачів. Вартість підписки Twitter Blue, яка надає галочку, лишається незмінною — $8. Однак для тих, хто використовує Twitter на пристроях Apple, ціна зросла до $11.
- Twitter Blue дозволяє редагувати твіти, створювати папки закладок, налаштовувати панель навігації, використовувати спеціальні режими для читання довгих тредів тощо.
- Також Twitter впровадила різнокольорові позначки верифікації для компаній, політиків, ЗМІ та знаменитостей.