Компанія Nestle стала офіційним дистрибʼютором кави Starbucks в Україні.
Про це повідомив на пресконференції генеральний директор Nestle в Україні Алессандро Дзанеллі, повідомляє Liga.net.
«Ми близько двох років тому уклали договір про постійне використання прав на продаж кави Stаrbucks. Право використання бренду Starbucks буде у Nestle, так написано в договорі від 18 травня 2018 року. Також ми є партнерами Starbucks у розробці нових сортів кави», — зазначив Дзанеллі.
Каву під брендом Starbucks почали продавати в Україні наприкінці грудня. Її можна придбати як на найбільших маркетплейсах і у нішевих інтернет-магазинах, так і у великих роздрібних мережах. Вартість, в залежності від обʼєму упаковки, коливається від 200 до 450 грн.
Дзанеллі підкреслив, що Україна — найбільший ринок, де Starbucks запускається без мережі кавʼярень. При цьому співпраця між компаніями в частині запуску кавʼярень угодою не передбачена.
Він додав, що у проєкт співпраці з боку Nestle інвестовано кілька мільйонів доларів. За словами гендиректора Nestle, плануються інвестиції протягом трьох років. Виробництво кави для Європи зосереджено в основному в Португалії.
- У липні 2020 року низка ЗМІ повідомила про відкриття кавʼярень Starbucks в Києві. Пізніше сама компанія цю інформацію спростувала.