Міністерство закордонних справ запустило сайт про Україну для іноземної аудиторії, який має привернути інвесторів і туристів. Його основна мета — сформувати за кордоном позитивний імідж країни.
Про це на брифінгу розповів міністр Дмитро Кулеба.
Сайт запущений на домені Ukraine.ua. Він має візуальну основу бренду Ukraine Now.
«Ukraine.ua має стати магнітом для звичайного іноземного туриста, для іноземного бізнесмена і студента. Усе це для того, щоб привертати до України додаткову увагу, популяризувати нашу країну у світі та зміцнювати її авторитет», — сказав Кулеба.
Сайт має три розділи: Explore (Відкрий Україну), Invest (Інвестуй) і Study (Вчися). Перший розділ дає загальну інформацію про країну, культуру, історію, памʼятки та локації. Другий розділ розʼяснює, як інвестувати в Україну і чому це вигідно, а третій розділ розповідає про правила і перспективи навчання в Україні.
Зараз сайт працює у тестовому режимі англійською мовою. Цього року обіцяють запустити також версії іншими мовами: французькою, німецькою, іспанською, арабською та китайською.
- 10 травня 2018 року уряд затвердив форму логотипу Ukraine NOW — напис Ukraine NOW (слово Ukraine без кольорової заливки, слово NOW у жовтій заливці та в кінці символ у синьому колі, який може змінюватися ситуативно). Рекламна агенція Banda, яка розробляла бренд, отримала за нього одну з найпрестижніших дизайнерських нагород у світі — Red Dot.
- У вересні 2020 року в Офісі президента створили робочу групу, яка зайнялася розробкою ідеологічної платформи Ukraine NOW.