Як інтернет-бутік, мʼясний ресторан і організатор тренінгів виживають в кризу — лайфхаки власників

Дата:
Як інтернет-бутік, мʼясний ресторан і організатор тренінгів виживають в кризу — лайфхаки власників

Артем Марков / «Бабель»

Фінансовий сервіс Fondy закликає українських підприємців розраховувати на себе. Героями його медіапроєкту стали власники малого бізнесу, які своїми силами долають коронавірусну кризу. Ці історії можуть показати приклад іншим.

Звичайний вірус атакує людський організм. COVID-19 виявився набагато страшнішим — він також убиває економіку, від чого страждають навіть цілком здорові люди. В умовах карантинних обмежень підприємці б’ються за виживання, втрачають клієнтів, переживають падіння попиту, спостерігають повне знищення низки індустрій.

Не варто звинувачувати тих, хто вирішив зупинити бізнес. Але можна і треба аплодувати підприємцям, які демонструють стійкість і вигадку. Герої нового медіапроєкту Fondy ефективніше використовують свої ресурси, вигадують нові бізнес-моделі, знаходять нових клієнтів і просто більше працюють. Вони розраховують лише на себе, приносять користь людям навколо і фінансовій системі України.

Мета кампанії — показати реальні способи виживання підприємців у турбулентному середовищі. Мета Fondy — допомагати бізнесу, що потребує простого і надійного інструменту для приймання платежів онлайн.

«2020 рік був нещадним до підприємців, багатьох змусив розпочати з чистого аркуша. Стартувати заново і розвивати наявний бізнес — зараз однаково тяжко. Розповідь про найкращі практики українських підприємців — наш спосіб сказати їм «Дякую!» Це наші реальні клієнти, і ми пишаємося їхніми перемогами», — коментує співзасновниця і управляючий партнер Fondy Валерія Вагоровська. Ось деякі з історій, які переповість Fondy.

Ресторан «В ребро»

Євген Вишневський, власник і бренд-шеф ресторану «В ребро».

«Пандемія вдарила сильно й неочікувано. Але я глибоко знаю всі процеси свого бізнесу, тож доволі швидко адаптувався. Зараз ми одержуємо багато замовлень на доставку через сайт. Більшість з них оплачується безготівково через Fondy», — ділиться досвідом Євген Вишневський, власник і бренд-шеф ресторану «В ребро».

Спеціалізація київського ресторану «В ребро» — м’ясо. Аби команда закладу могла приділити максимум уваги вашому замовленню, Fondy взяв на себе приймання оплат.

Фешн-бренд CultNaked

Мері Фуртас, засновниця і дизайнерка бренду CultNaked.

«Почали ми з розвитку продажів у США та ЄС, тож проблема обробки платежів стояла гостро. Тоді використовували складну схему зі словацьким еквайрингом та юрособою з Європи, але з часом відчули потребу в оптимізації. Наразі Fondy допомагає нам із валютними платежами від клієнтів з усього світу, а ми можемо сконцентруватися на розбудові іміджу України як місця, де виробляють якісний дизайнерський одяг», — розповідає Мері Фуртас, засновниця і дизайнерка бренду CultNaked.

CultNaked — сучасний фешн-бренд та інтернет-бутик зі спеціалізацією на спідницях і топах. Значна іноземна аудиторія марки доводить, що український дизайн вартує набагато більше уваги, ніж отримує від самих українців.

Тренінговий центр Apollo Design Center

Олег Нобр, керівник і викладач Apollo Design Center.

«Організація курсів, воркшопів, лекцій і вдосконалення навчальної програми — на це витрачаємо майже весь ресурс, тож на інші операційні питання не вистачає часу. Ідеальний платіжний сервіс для нас мав бути простим і надійним, як швейцарський ніж. Ми зробили вибір на користь Fondy — вони надали нам змогу перевірити якість сервісу без зайвої бюрократії», — розповідає Олег Нобр, керівник і викладач Apollo Design Center.

Щороку Apollo Design Center випускає понад 1000 продуктових дизайнерів. Приймати платежі від студентів допомагає Fondy.

Онлайн-додаток Justo

Алекс Ржавський, засновник і СЕО Justo.

«Ми надаємо закладам інтерактивне меню для прийому замовлень онлайн, які гості сплачують через сервіс Fondy. Бізнес — це завжди ризик, уміння знаходити правильних людей та щоденна важка праця. Нам вигідно працювати з Fondy, бо вони підключають заклади наших клієнтів за 3—5 днів, а будь-яка автоматизація негайно починає економити гроші», — каже Алекс Ржавський, засновник і СЕО Justo.

JUSTO — український сервіс безконтактного обслуговування у кафе та ресторанах. Це саме те електронне меню, яке ви побачили, коли зчитали QR-код. І саме та форма, в якій залишали відгук про заклад зі свого смартфону.

Fondy

Це інструмент прийому та обробки платежів. Підключається до сайтів, мобільних додатків та сторінок у соціальних мережах, дозволяє безпечно приймати оплату з усього світу. Fondy користуються понад 8000 компаній, серед яких Uklon, Glovo, Getmancar, «Всі.Свої», Chicco, SkyUp Airlines, Oxford Medical.

Помітили помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl + Enter — ми виправимо