Ефект карантину: продажі Lego виросли майже на 15%, прибуток Nintendo — в чотири рази

Автор:
Олег Панфілович
Дата:
Ефект карантину: продажі Lego виросли майже на 15%, прибуток Nintendo — в чотири рази

Keep and Bear

На тлі пандемії коронавірусу і повʼязаного з нею карантину свій прибуток значно наростили такі компанії як Lego та Nintendo.

Про це пише CNN.

Продукція Lego в першій половині року продавалася на 14% краще, ніж в аналогічний період минулого року. Операційний прибуток компанії зріс до $622 мільйонів.

Операційний прибуток Nintendo за останній квартал виріс на 428%, оскільки її ігрова консоль Nintendo Switch і гра Animal Crossing допомагали стимулювати продажі. Цього року акції компанії зросли на 35%.

Водночас, інші великі виробники іграшок, такі як Mattel та Hasbro відзвітували про збитки, повʼязані з проблемами через виробництво та дистрибуцію іграшок. У період з квітня по червень чисті продажі Mattel, яка відома своєю лялькою Барбі, впали на 15% в порівнянні з 2019 роком. Акції Hasbro впали на 22% з початку року, а акції Mattel впали на 18%.

  • У всьому світі з початку пандемії коронавірусу зафіксовано понад 25 мільйонів випадків зараження.
  • Антимонопольний комітет США дійшов висновків, що Facebook, Google, Apple і Amazon виграли від пандемії коронавірусу.