Корпорація Facebook створює підрозділи фахівців, які перевірять алгоритми соцмережі та Instagram на наявність расової дискримінації та упередженості.
Про це повідомляє The Wall Street Journal.
Facebook вже створила команду, яка досліджує алгоритми соцмережі, зокрема, машинне навчання, і перевіряє, як вони діють з профілями афроамериканців, латиноамериканців та інших меншин США порівняно з білими користувачами. Команда та інші підрозділи повинні встановити, чи є у Facebook і Instagram особливе ставлення до користувачів за расовою ознакою.
Корпорація почала перевірку алгоритмів на тлі бойкоту великих рекламодавців і звинувачень проти Facebook. Зокрема, соцмережу звинувачували в тому, що небілі користувачі не бачать частину рекламних оголошень, наприклад, про працевлаштування або продаж нерухомості.
- Найбільші світові компанії відмовилися розміщувати рекламу в соцмережах в рамках ініціативи «Зупинити ненависть заради прибутку». Учасники руху протестують проти відсутності регулювання реклами в соцмережах. Акції та цінні папери Facebook втратили 8% вартості. Засновник і керівник соцмережі Марк Цукерберг втратив $7 млрд, але заявив, що «не бачить великої загрози».