Парфумер створив на замовлення NASA запах космосу. Тепер цей аромат запускають у масове виробництво

Дмитро Мрачник

Kickstarter

Більше десяти років тому NASA замовило в спеціалістів «запах космосу» для тренування астронавтів перед запуском на орбіту. Тепер цей аромат хочуть запустити в масове виробництво, для чого шукають гроші. Новий парфум має назву «Eau de Space».

Відповідне оголошення відкрито на сайті для збору коштів Kickstarter.

NASA використовує запах космосу в процесі тренувань для того, щоб астронавти були готові до будь-яких сюрпризів у відкритому міжзоряному просторі. Тепер група ентузіастів планує поставити аромат на конвеєр, щоб кожен міг відчути аромат космічної порожнечі. Для цього вони вже зв’язалися з виробниками парфумів і навіть захистили права на аромат.

«Ще роздумуєте? А коли ще ви матимете нагоду вдихнути запах відкритого космосу?» — питають автори проєкту.

Як повідомляє CNN, голова проєкту Стів Пірс із компанії Omega Ingredients, яка виробляє харчові ароматизатори, і розробник запаху космосу для NASA — та сама людина. Космічна агенція замовила аромат у 2008 році, і в Пірса на це завдання пішло 4 роки.

«Це щось схоже на запах рушниці, з якої щойно вистрілили. Я думаю, цей тип має майже гіркий запах на додачу до димного та спаленого», — ділиться враженнями про аромат космосу з тренувальних програм NASA астронавтка Пеггі Вайтсон.

Розробники парфуму кажуть, що довго ламали голову над тим, як описати його аромат.

«Астронавти описують запах як суміш пороху, напівсирого стейку, малини та рому», — зазначив менеджер проєкту Метт Річмонд.

Головна мета творців парфуму «Eau de Space» — підвищити інтерес школярів до технологій, інженерії та математики через освіту, що базується на дослідах. Вони сподіваються, що їхній продукт започаткує дискусію щодо методів навчання серед батьків, вчителів та науковців.

Наступна мета — створення парфуму із запахом Місяця.