Корпорація Google анонсувала запуск нової програми, в рамках якої засоби масової інформації отримуватимуть кошти від пошуковика за показ їхніх новин у пошуковій видачі.
Про це у своєму блозі написав віцепрезидент Google з управління продуктами Бред Бендер.
«Ми оголошуємо про програму ліцензування, щоб платити виданням за якісний контент для нового досвіду, повʼязаного з новинами. Розпочнем її наприкінці цього року», — написав Бендер. Він додав, що ця програма допоможе видавцям монетизувати свій контент.
Бендер розповів, що Google вже підписала угоди про співробітництво з виданнями в Німеччині, Австралії та Бразилії. Також в рамках цієї співпраці Google дозволить читачам безкоштовно проглядати матеріали, до яких обрані видання встановили лише платний доступ. Це має дозволити медіа з передплатою збільшити свою аудиторію та відкрити можливість людям читати матеріали, які вони зазвичай не бачать.
Спочатку новий продукт співпраці з медіа запустять у сервісах Google News і Google Discover. Наразі Google веде переговори з іншими виданнями та планує підписати більше угод найближчими місяцями. Яким чином читачам презентуватимуть контент у рамках цього проєкту — у Google не уточнили.
- Генеральний директор Google Сундар Пічаї оголосив, що з 24 червня компанія буде автоматично видаляти дані пошуку та історії розташування кожні 18 місяців.
- Google додасть функцію факт-чекінга у своєму пошуковику для розділу зображень. Вона дозволить перевіряти походження, автентичність і контекст картинок.
- Компанія Google представила рекламне оновлення, яке допоможе місцевому бізнесу залучити більше клієнтів і подолати коронакризу.