«Укрзалізниця» опублікувала півторагодинний ролик зі звуком і видом з вікна потяга. Таким чином компанія запропонувала охочим відправитися у віртуальний рейс, поки не запустили справжні потяги.
УЗ рекомендує цей «поїзд» тим, хто сумує за подорожами, кому вдома погано спиться і важко сконцентруватися на роботі.
«Це мова залізниці, яка з дитинства є передвісником пригод і особливої колискової. Тепер ви можете в будь-який момент застрибнути на віртуальний рейс, насолодитися звуками залізниці, помріяти, дивлячись у вікно, або розслабитися перед сном», — повідомили у компанії.
- 26 травня «Укрзалізниця» почала продаж квитків. Каси на вокзалах відкрились 27 травня.
- З 1 червня в Україні мають відновити залізничні пасажирські перевезення міського, регіонального, дальнього внутрішнього та міжобласного сполучення.