Влада Австралії почала розробку кодексу взаємовідносин між цифровими платформами та ЗМІ. Він, серед іншого, зобовʼяже такі компанії, як Facebook і Google, платити онлайн-ЗМІ за використання їхнього контенту.
Про це пише The Guardian.
Документ має бути готовий до листопада. Його розробляє комісія з конкуренції та захисту прав споживачів. Кодекс вимагатиме від цифрових платформ вести переговори з новинними ЗМІ про оплату за використання їхнього контенту, заздалегідь інформувати ЗМІ про зміни алгоритму, який може впливати на ранжирування контенту і т. д. Крім того, документ включатиме штрафи та обовʼязкові механізми вирішення спорів між цифровими платформами та новинними ЗМІ. Окрім Google та Facebook, кодекс стосуватиметься й Instagram та Twitter.
Як пише видання, в Австралії десятки газет припинили друк під час пандемії коронавірусу через зниження доходів від реклами, тоді як низка найбільших медійних компаній в Австралії попросили працівників погодитися на скорочення зарплати або звільнитися через втрату доходів.
- Facebook виділить $100 млн на підтримку новинних агентств, які постраждали від поширення коронавірусу в світі.
- У серпні минулого року повідомлялося, що Facebook запропонувала великим американським ЗМІ $3 млн за використання їхніх матеріалів.