Бутик Hermes у китайському місті Гуанчжоу (столиця провінції Гуандун — найбагатшого району Китаю) у перший же день продажів після карантину заробив $2,7 мільйона. Про це повідомляє Womenʼs Wear Daily.
У перший день після відкриття найбільшим попитом користувались посуд, взуття та шкіряні вироби.
У магазині площею 5 500 квадратних метрів зібрали рідкісні екземпляри посуду, взуття, шкіряних виробів і сумок, включно з Hermès Diamond Himalayan Birkin, яку прикрасили діамантами.
Також у бутику виставили на продаж ексклюзивні екземпляри одягу, натхненні військовою формою імператорської гвардії Наполеона III.
- Американський бренд Carolina Herrera почав пошиття медичних масок та халатів. Бренд також приєднується до ініціативи компанії Puig, яка адаптувала свою виробничу лінію в Барселоні під виготовлення дезінфекційного гелю.
- У березні концерн LVMH на трьох заводах, які випускають парфуми для брендів Christian Dior, Givenchy і Guerlain, почав виробництво дезінфікувальних засобів для рук. Французький бренд Chanel оголосив, що буде виробляти захисні маски та халати.