На кіностудію Disney подали до суду за використання назви кампанії з інформування про рак молочної залози Trust Your Journey як слогану мультфільму Frozen 2 («Крижане серце — 2»). Про це повідомляє TMZ.
Кампанія, центр координації якої розташований у Неваді, стверджує, що використовує свою назву як слоган з 2007 року, розміщуючи його на футболках, плакатах, прикрасах та інших речах.
У позові організація вимагає від Disney припинити використовувати гасло і перерахувати їм частину прибутку від анімаційного фільму. Зазначають, що прибуток студії прокату наближається до $1 млрд. Видання поки не отримало коментаря від Disney.
- На початку грудня стало відомо, що мультфільми «Крижане серце — 2» і «Містер Лінк: Загублене ланка еволюції» стали лідерами за кількістю номінацій премії «Енні».