Компанія-виробник спортивних товарів Reebok разом із південнокорейським брендом Kanghyuk створили кросівки з подушок безпеки. Про це повідомляє Hypebeast.
Верх кросівок пофарбований у чорний колір і виконаний з трьох шарів тканини: перший формує каркас кросівка, другий додає обʼєму, третій — нашиті в хаотичному порядку верхні необроблені шматки. Модель також оснащена роздільною підошвою Sole Fury.
Дата виходу і ціна кросівок поки невідомі, проте купити їх можна буде тільки в Dover Street Market.
- Reebok «забанила» частину знімків нової кампанії #Нивкакиерамки. Соцмережі розкритикували слогани «пересядь на чоловіче обличчя» і «гострі соски».
- Репер Tyler, The Creator разом із Converse випустив гігантські кросівки.
- Nike у колаборації з дизайнерським бюро випустили «кросівки Ісуса». Пара з ладаном і святою водою коштує $3 000.
- На аукціоні у США пару рідкісних кросівок Nike продали майже за $450 тис.
- Nike вдруге за місяць скасувала продаж кросівок. Цього разу — через прапор США.