Кабмін запустив централізацію кол-центрів і систем звернення громадян

Автор:
Костя Андрейковець
Дата:

Кабінет міністрів почав реструктуризацію державних кол-центрів і систем звернення громадян в органи влади.

Про це повідомив міністр Кабміну Дмитро Дубілет.

«Я вже не раз писав, що один зі способів підвищення ефективності — це централізація процесів. Це призводить до підвищення якості роботи та скорочення держапарату. Я здивувався, коли виявив, що в Кабміні працює понад 50 різних кол-центрів. Майже кожен кол-центр — це купа зайвого дорогого обладнання, а також операторів та їхніх начальників», — написав він у Facebook.

Дубілет зазначив, що на початку в тестовому режимі запускається кол-центр, який перебере на себе комунікації Міністерства соціальної політики, Офісу президента та митниці. Пізніше він перебере й частину функцій інших відомств.

Також Дубілет оголосив, що збільшив ефективність урядових кол-центрів у два рази тільки завдяки зміні розкладу. За його словами, також буде запущена підтримка не тільки поштою і телефоном, але й через популярні месенджери. Це знизить вартість обробки одного звернення і підвищить її якість.