Канал Fox хоче зареєструвати мем про ейджизм як товарний знак

Автор:
Костя Андрейковець
Дата:
Канал Fox хоче зареєструвати мем про ейджизм як товарний знак

Член парламенту Нової Зеландії Хлоя Суорбрік відповідає старшому колезі фразою «Окей, бумер», 5 листопада 2019 року.

New Zealand Parliament TV

Телевізійна мережа Fox подала заявку на реєстрацію мема «Окей, бумер» (Ok, Boomer) як товарного знака. Причиною такого рішення стала підготовка до запуску телевізійного шоу з такою назвою.

Про це повідомляє CNN і юрист Fox Джошуа Гербен.

Канал подав заявку 11 листопада. Юрист зазначив, що новий продукт каналу буде комедійним і з елементами реаліті-шоу.

У коментарях до поста Гербена молоді люди почали підколювати юриста і канал, заявляючи, що «таке можуть зняти тільки бумери». Деякі користувачі ретвітнули пост Гербена, також пожартувавши над ідеєю.

Що за мем «Окей, бумер»?

Мем «Окей, бумер» зʼявився у соцмережі TikTok і незабаром перекочував як у Twitter, так і в публікації The New York Times і The Washington Post. Його використовують як універсальну відповідь на критику чи нотації від будь-якої людини, яка старша тридцяти років. Спочатку мем використовували міленіали (люди 1985—1995 років народження) по відношенню до покоління бебі-бумерів — людей, які народилися в післявоєнний період, з 1946 по 1965 рік.