«Свіже повітря вже не в моді». У Києві створили «рекламу» респіраторів, щоб привернути увагу до рівня смогу на вулицях

Автор:
Тая Решетнікова
Дата:

Компанія з виробництва відеоматеріалів Linza Production випустила соціальний ролик про місто, у якому всі мешканці змушені носити респіратори. У форматі реклами неіснуючого бренду Res.pirator команда спробувала представити респіратори як щось буденне, що люди носять повсякденно.

«Стильний і зручний. Свіже повітря уже не в моді», — йдеться в ролику.

«Якщо ми нічого не зробимо, будемо продовжувати палити листя і купувати старі машини, такий «стильний аксесуар» доведеться носити кожному. Ми не володіємо достовірною інформацією, що за вікном не смог, а туман, але вважаємо, що про цю тему треба говорити в будь-якому разі. Адже йдеться не тільки про Київ, але й Дніпро, Кривий Ріг та про інші індустріальні міста, у яких забруднення повітря більш очевидне», — повідомляють на сторінці команди у Facebook.

У Linza Production розповіли, що команда з 10 людей створила ролик за три дні, а загальний бюджет склав 5 тис. грн. «Молода аудиторія вже піднімає тему екології та інших соціальних проблем. Для бізнесу це хороша можливість популяризувати себе через важливі теми. Це ми і хочемо донести», — розповів журналу Vector режисер та співзасновник команди Лесь Якимчук.