У Китаї фабрики з виробництва різдвяних іграшок і прикрас почали отримувати менше замовлень зі США. Як пише Bloomberg, причиною стала торгова війна між країнами.
«У китайських фабрик зазвичай купа роботи у третьому кварталі, коли вони запускають виробництво всього — від ляльок Барбі до мініатюрних вантажівок, щоб вчасно доставити їх через океан до США перед усіма важливими туристичними святковими сезонами. Цього року все інакше», — пише автор статті.
За підрахунками Bloomberg, у першому півріччі цього року приріст замовлень зі США становив 0,2%, а минулого року він сягав 7,9%.
Китайські компанії скаржаться на зменшення замовлень і шукають нові ринки для продажу своїх товарів. Наприклад, менеджер китайської компанії з виробництва іграшок Pinghu Mijia Child Product Cо. Юстін Ю говорить про «величезний вплив» торгової війни. Зараз він шукає партнерів у країнах Європи, Близького Сходу й Африки.
- Між Китаєм і США триває так звана торгова війна — після приходу Дональда Трампа в Білий дім країни підвищують тарифи на імпорт товарів одна одної. У липні 2018 року США запровадили 25-відсоткові збори для 818 найменувань китайської продукції. У кінці серпня список доповнили 279 найменуваннями товарів. Китай у відповідь запровадив аналогічні мита на 659 груп товарів зі США. Президент США Дональд Трамп звинувачує Китай у «нечесних торгових практиках». Він запроваджує загороджувальні барʼєри для іноземних товарів, оскільки вважає, що це допоможе американським виробникам. Пізніше країни почали вводити двосторонні мита майже кожні два місяці.
- Президент США Дональд Трамп заявив, що з 1 вересня майже на весь імпорт з Китаю буде встановлено 10-відсоткове мито. Йдеться про товари, які ще не обкладаються зборами.
- 6 серпня Сполучені Штати Америки присвоїли Китаю статус валютного маніпулятора.