Генеральний директор Національного палацу мистецтв «Україна» Роман Недзельський заявив, що реклама та реалізація квитків на концерт співачки Таїсії Повалій є заздалегідь спланованою провокацією проти концертно-мистецької установи з метою її дискредитації, передає Укрінформ.
«На сьогодні жодних угод із організатором заходу щодо проведення концерту Таїсії Повалій 10 грудня 2019 року не підписано, а візуальна реклама та реалізація квитків на квитковому ресурсі Karabas.com є заздалегідь спланованою провокацією проти палацу «Україна», мета якої — дискредитація та втягування в ситуацію, що завдає шкоди іміджу НПМ «Україна» та його колективу», — заявив Недзельський.
Він зазначив, що державницька політика є основою діяльності державного підприємства, а звинувачення на адресу палацу «Україна» — безпідставні.
«Така реклама є контрафактною. З таким самим успіхом можна побачити рекламу Мадонни чи Леді Гаги. Менеджменту Таїсії Повалій, перш ніж заявляти про концерт, варто дати суспільству відповідь на питання, які збурили громадян. А поки на агресивну рекламу співачка отримала агресивну відповідь. Думаю, це тільки початок чиєїсь спланованої гри, в яку втягнули колектив палацу «Україна», заховавшись за афішею Повалій», — сказав Роман Недзельський.
- 23 липня в Іnstagram Таїсія Повалій анонсувала свій сольний ювілейний концерт «Сьогодні й назавжди» в Національному палаці мистецтв «Україна». Раніше у пресслужбі палацу «Україна» заявили, що поки не отримали жодних афіш чи інформації про запланований сторонніми організаторами концерт Повалій. Водночас на сайті національного квиткового оператора Karabas.com триває продаж квитків на концерт співачки.
- Служба безпеки України заборонила на три роки вʼїзд російській телеведучій Дані Борисовій.
- Прикордонники не пустили в Україну гітариста російського гурту «Бахыт-Компот», коли він 10 червня прилетів у столичний аеропорт «Київ».