Суд дозволив Amazon не давати користувачам свої номери телефонів для зворотного звʼязку

Автор:
Олена Козаченко
Дата:

10 липня Суд ЄС у Люксембурзі ухвалив рішення про те, що компанія Amazon не зобов’язана надавати користувачам, які здійснюють покупку на платформі, номер телефону чи факсу. Однак компанія повинна забезпечити інші засоби зв’язку, які дозволять швидко та ефективно проводити комунікацію при здійсненні покупки. Про це повідомляє «Європейська правда».

Це питання розглядали в суді ЄС через позов Німецької федеральної спілки споживчих організацій і асоціацій, який заявив, що Amazon не виконує свої зобовʼязання та не надає споживачам ефективні засоби для встановлення з ними контакту, оскільки не інформує у зрозумілій формі про свої номери телефону та факсу.

Заявник стверджував, що служба зворотного зв’язку компанії не задовольняє інформаційні вимоги, оскільки споживачі змушені здійснити низку кроків, щоб сконтактувати зі співрозмовником цієї компанії. Німецьке законодавство вимагає, аби компанії, перш ніж укладати дистанційний контракт зі споживачами, обов’язково вказували свій номер телефону.

У своєму рішенні Суд ЄС постановив, що європейська директива про права споживачів не зобовʼязує продавців надавати телефонний або факсимільний звʼязок, або ж створювати нову адресу електронної пошти, яка б дозволила споживачам звʼязуватися з ними за будь-яких обставин. Директива вимагає, щоб номер телефону або факсу чи адреса електронної пошти вказувалися, лише якщо у продавців уже є такі засоби комунікації зі споживачами. Водночас суд зазначив, що директива вимагає від продавців надавати споживачам засоби звʼязку, що гарантують пряму та ефективну комунікацію.