У Twitter зʼявилася вакансія SMM-менеджера. Серед вимог — бути веселим і любити компанію

Автор:
Олена Мельник
Дата:

Компанія Twitter шукає модератора для своєї офіційної сторінки. Це повинен бути «майстер у мистецтві Twitter, який хоче перенести цю пристрасть і досвід на вищий метарівень соціальної мережі». Новий співробітник буде задавати тон сторінці, розповідати, чим є компанія і як працює, розмовляти з людьми в Twitter. Він також повинен бути досвідченим оповідачем або письменником, який захоплений культурою Twitter і культурою загалом.

«Twitter не схожий на інші бренди. Ми там, де всі голоси обʼєднуються, де унікальні розмови відбуваються кожен день. Twitter — це те, що відбувається в світі, і про що зараз говорять люди», — йдеться в описі вакансії.

Наголошено, що працювати можна буде в Сан-Франциско, Нью-Йорку чи будь-якому іншому офісі компанії в США.

Серед вимог:

  • Любити Twitter і захоплюватися метою та історією компанії.
  • Досвід копірайтингу для впливових брендів з особливим акцентом на Twitter.
  • Гострі як бритва навички редагування.
  • Потрібно бути зануреним у Twitter-культуру і знати, що станеться, перш ніж компанія зробить це.
  • Винахідливість, увага до деталей.
  • Вміння писати творчі історії, що надихають та просто передають складні концепції.
  • Бути веселим.

Заявку на роботу можна оформити на сайті компанії. Розмір заробітної плати не вказується.