Компанія «Міжнародні авіалінії України» (МАУ) компенсує по €250 пасажирам, які мали летіти рейсом Київ — Одеса 26 травня.
Про це theБабелю повідомили в прес-службі МАУ. «Буде виплачена така компенсація плюс повернення не використаного квитка. Всього 33 пасажири. Пʼятьом квитки були переоформлені на авіарейси на інші дати», — заявила прес-секретар перевізника Євгенія Сацька.
Що сталося?
26 травня близько 30 людей не встигли на рейс попри те, що пройшли реєстрацію на рейс і контроль в аеропорту «Бориспіль» і вже їхали в автобусі до літака.
Як писала у Facebook одна з пасажирок, літак МАУ не дочекався другого автобуса з пасажирами та полетів до Одеси без них. В авіакомпанії заявили, що винна компанія «Аерохендлинг», яка забезпечувала доставку пасажирів з аеропорту до літака.
МАУ запропонувала «забутим» пасажирам автобус Київ — Одеса та їжу в дорогу. Також була можливість залишитися в аеропорту на ніч і полетіти до Одеси наступного дня. Для пасажирів, які обрали такий варіант, організували ночівлю в готелі.
- Авіакомпанія МАУ змінює розклад літніх рейсів через затримки поставок літаків Boeing 737 MAX у звʼязку з розслідуванням і перевіркою цієї моделі після авіакатастроф у Ефіопії та Індонезії. Прес-служба компанії повідомляє, що буде зменшено кількість рейсів у Афіни, Стамбул і Єреван.
- Поліція відкрила кримінальне провадження через трансляцію ролика з зображенням України без Криму в міжнародному аеропорту «Бориспіль» поблизу Києва.