Компанія Boeing ще за рік до авіакатастрофи в Індонезії знала про несправність датчиків кута атаки у літаках 737 MAX і приховувала від перевізників інформацію про те, що на моделях MAX була відключена стандартна функція безпеки Disagree Alert.
Про це пише The Wall Street Journal.
Після трагедії в Індонезії у Boeing деяким авіаперевізникам дали «часткові та непослідовні» пояснення. Детальну інформацію про збої у системі літаків компанія надала лише через пʼять місяців після катастрофи 737 MAX в Ефіопії.
Наголошується, що перевізники не знали, що функція безпеки Disagree Alert на літаках вмикається тільки у додатковому наборі опцій, хоча на ранніх моделях літаків Boeing вона була ввімкнена автоматично.
- 29 жовтня літак Boeing 737 MAX 8 авіакомпанії Lion Air впав у море. На борту перебували 189 осіб, серед яких троє дітей. Крім того, цим рейсом летіли 20 чиновників Міністерства фінансів Індонезії. Після трагедії Федеральне авіаційне управління США попередило про неполадки у обладнанні FMA. Як уточнив сам виробник, через хибні показники системи контролю польоту літаки можуть піти у круте піке.
- 10 березня в Ефіопії після шести хвилин польоту розбився пасажирський Boeing 737 компанії Ethiopian Airlines. Він прямував зі столиці країни Аддис-Абеби в Кенію. На його борту перебували 157 осіб — громадяни 33 країн, в тому числі 19 співробітників Організації Обʼєднаних Націй. Усі вони загинули.