Соцмережа Facebook може почати платити користувачам за перегляд реклами, яка підштовхнула до взаємодії з контентом або ж до покупок на її платформі. Як пише The Wall Street Journal, компанія незабаром запускає власну криптовалюту, яка буде підкріплена доларами, і саме нею соцмережа платитиме користувачам.
Свою криптовалюту компанія почала розробляти ще рік тому. Зараз відомо, що вона має назву Project Libra, а Facebook вже провела перемовини із Visa, Mastercard і великим оператором платежів First Data про залучення $1 млрд для забезпечення токенів.
Відомо, що соцмережа також веде перемовини із десятками компаній з онлайн-торгівлі та мобільними платіжними сервісами, щоб вони у майбутньому «підвʼязали» Project Libra.
Основною «фічею» буде те, що комісії для продавців у платіжній системі Facebook будуть нижчими, ніж при процесінгу кредитних карток.
- 30 квітня компанія Facebook представила оновлений дизайн своєї соцмережі. Новий дизайн отримав назву FB5. Внаслідок змін зникла синя «шапка» нагорі, а дизайн виконаний у світлих тонах. У центрі нового зовнішнього вигляду соцмережі опиняться співтовариства.
- Соціальна мережа Instagram тестує функцію «режиму відсутності», завдяки якій користувачі зможуть тимчасово відключати активність і повідомлення від соцмереж, не видаляючи їх.