Президент Петро Порошенко витратив на виборчу кампанію з 7 по 13 квітня 100 млн гривень. Про це повідомляє громадський рух «ЧЕСНО» з посиланням на проміжні фінансові звіти кандидатів, опубліковані Національним агентством з питань протидії корупції (НАПК).
Варто зазначити, що звіти з 7 по 13 квітня не є фінальними — остаточні дані за витратами на кампанію обидва кандидати покажуть після виборів. У цих звітах буде інформація про витрати кандидатів від 14 до 21 квітня.
Проте проміжні звіти показують, що Порошенко за пʼять днів напередодні другого туру витратив майже в два рази більше, ніж Зеленський — 100 млн і 44,6 млн гривень відповідно.
Порошенко фінансує кампанію самостійно. У «ЧЕСНО» додали, що, з урахуванням витрат першого туру, президент сплатив уже понад півмільярда гривень.
«Кампанію Володимира Зеленського у другому турі на 100% фінансувала партія «Слуга народу». Всього в період від 7 до 13 квітня вона перерахувала у виборчий фонд Зеленського 45 мільйонів гривень. За обидва тури виборів кандидат офіційно назбирав близько 147 мільйонів», — йдеться у звіті активістів.
У другому турі Зеленський і Порошенко більшість грошей з виборчих фондів віддають на телевізійну рекламу. Обидва кандидати сплатили по 16 мільйонів гривень за телерекламу на ТРК «Україна». Також Порошенко заплатив 540,17 тисячі гривень ДП «Національний спортивний комплекс «Олімпійський» за ведення там передвиборної агітації. Ймовірно, це була оплата за захід з його участю в неділю, 14 квітня.
- У штабі кандидата в президенти Петра Порошенка підтвердили участь у дебатах з Володимиром Зеленським на НСК «Олімпійський» 19 квітня о 19:00 .
- Сервіс бронювання квитків на дебати кандидатів у президенти, які повинні відбутися на НСК «Олімпійський» 19 квітня між Володимиром Зеленським та Петром Порошенком, не працює.
- На Facebook-сторінці команди Зеленського пояснили, що менше ніж за добу на сайті https://debaty2019.org.ua забронювали 12 тисяч квитків на дебати, і тому сайт «не витримав».