Винищувач Повітряних сил ЗСУ Су-27, який 15 грудня розбився в Житомирській області під час заходу на посадку аеродрому Озерне, виконував навчальний політ у складних погодних умовах.
Як повідомляє прес-центр командування ПС ЗСУ, винищувач розбився між дальнім і переднім приводом аеродрому, коли заходив на посадку після 30 хвилин польоту.
«Політ тривав близько 30 хвилин. Пілот виконував вправи з курсом бойової підготовки на пілотаж у складних метеорологічних умовах, відпрацьовував вправи, характерні для винищувальної авіації, такі як навчальні повітряні бої та інші», — повідомляють у військовому відомстві.
При цьому наголошується, що польоти виконувалися за встановленого мінімуму погоди, а льотчик мав досвід і підготовку для роботи у подібних умовах.
У Повітряних силах додали, що Су-27 з бортовим номером «55» був одним з нових літаків свого типу у складі ВСУ (1987 року випуску), а також проходив у 2016 році середній ремонт і капітальний ремонт двигуна. Винищувач за час експлуатації провів у небі 479 годин та здійснив 824 посадки.
«Літак надішов на озброєння і почав виконувати завдання майже одночасно із загиблим пілотом. Льотчик добре знав цю машину», — йдеться в повідомленні.
У катастрофі загинув майор Фоменко Олександр Васильович — льотчик 1-го класу, начальник повітряно-вогневої і тактичної підготовки бригади тактичної авіації повітряного командування «Центр» ПС ЗСУ.
Фоменко народився в 1975 році в Шостці (Сумська область). У ЗСУ з 1992 року. У 2014-му брав участь в АТО. Мав загальний наліт в 482 години.
Обставини катастрофи зʼясовує спеціальна комісія. Проводиться розслідування за участю командування Повітряних сил ЗСУ, Державного бюро розслідувань та правоохоронних органів.
- У Міжнародному аеропорту «Київ» (Жуляни) літак авіакомпанії «Мотор Січ» врізався в генератор. Як-40 (UR-MSX) зіткнувся з наземним джерелом живлення (GPU). Борт вирушив з Києва до Одеси із запізненням на пʼять годин.