Київська міська рада заборонила розміщувати рекламу на елементах благоустрою, повідомляє прес-служба ради.
За вказане рішення 15 листопада проголосували 66 депутатів. Рекламу забороняється розміщувати на зовнішньому освітленні, покриттях площ, вулиць, доріг, тротуарів, на зелених насадженнях, стовпах, лавочках, покажчиках, парканах та опорних стінках.
Реклама повинна мати маркування з інформацією про розповсюджувача, номер телефону, номер дозволу та термін його дії. Усі оголошення без маркування потрібно демонтувати.
Крім того, протягом тижня демонтують рекламу, розміщену самовільно або в заборонених місцях. Також знімуть рекламу, якщо її технічний стан несе загрозу життю та здоровʼю людей. Рекламу також можуть прибрати, якщо закінчився термін дозволу на її розміщення або його анулювали, а також якщо рекламодавець заборгував кошти за її розміщення.
- В середині листопада по Києву розмістили кілька сітілайтів про пиття. Користувачів соцмереж спантеличили написи на білбордах «Я пʼю», «Пʼю зранку», «Пʼю на роботі», «Пʼю на вечірках». Неясно, хто і з якою метою розмістив їх.
- У Києві запровадять систему «автододзвін» для боротьби з тими, хто розклеює незаконні оголошення. На номер телефону, вказаний у них, здійснюватиметься автоматичний дзвінок з інформуванням про порушення правил благоустрою.
- Київська міська рада перейменувала сквер на розі вулиці Сурикова і Повітрофлотського проспекту на честь російського опозиційного політика Бориса Нємцова.