«Укрпошта» відмовилася від надання своїх площ під розміщення політичної реклами. Про це повідомив в ефірі «5-го каналу» генеральний директор компанії Ігор Смілянський.
«Я закрив політичну рекламу у відділеннях. Якщо ви зайдете, то не побачите політичної реклами — я закрив її як послугу. Просто щоб не вирішувати, хто буде висіти над туалетом, праворуч, ліворуч. Щоб пошта була поштою. Щоб люди, коли заходили, відчували нормальну атмосферу», — заявив Смілянський.
Він підкреслив, що хоче зробити з «Укрпошти» нормальну бізнес-компанію, і її відділення не мають бути агітаційними пунктами. При цьому, він не бачить проблеми з розповсюдженням агітаційних матеріалів поштою. «Розносити — будь ласка, це наша робота», — підкреслив він.
- Наприкінці жовтня «Укрпошта» оголосила про намір припинити доставку пенсій у села і закрити 5—7 тис. відділень у сільській місцевості до 1 січня 2019 року, якщо тариф на доставку пенсій не підвищать.
- Премʼєр-міністр Володимир Гройсман пообіцяв, що «Укрпошта» не припинить доставляти пенсії.
- На початку листопада «Укрпошта» запустила програму скорочення адміністративно-управлінського персоналу на 30%.