Серед російських користувачів Instagram з кінця літа став популярним флешмоб «Падаючі зірки» (#fallingstars2018), пише TJournal.
Учасник повинен був зробити вигляд, ніби щойно впав обличчям вниз, і заодно підкреслити фінансове благополуччя. Спочатку флешмоб поширювали знаменитості. Вони знімали, як «падають» на виході з приватних літаків, яхт або в оточенні інших предметів розкоші.
Деякі з них пропонували надати флешмобу сенс: наприклад, згадувати будь-які благодійні фонди з пожертвами на рахунок цих організацій.
У жовтні флешмоб дістався Китаю, де багато хто інтерпретував його інакше. Замість атрибутів розкішного життя стало «падати» все підряд — аж до звичайнісіньких речей.
У Китаї не працює Instagram, тому флешмоб поширився у соцмережі Weibo і місцевих месенджерах. Там зʼявилися знімки «падаючих» прибиральників зі швабрами, чиновників в оточенні паперів і поліцейських із зброєю або забороненими в літаках речами. Крім того, до флешмобу приєднався і китайський виробник Xiaomi.
Двох дівчат у Китаї оштрафували за те, що вони намагалися взяти участь в акції. Вони зупинили машину на пішохідному переході у жвавому центрі Тайчжоу, вийшли з салону і «впали», ніби впустивши сумки Gucci і їх вміст. Дівчат затримали і виписали їм штраф у розмірі 150 юанів (приблизно 610 грн) за порушення правил дорожнього руху.
Що стосується України, то тут цей флешмоб пройшов непоміченим.