Імідж лідера «Батьківщини» Юлії Тимошенко у США буде просувати експерт з публічних та кризових комунікацій і медиа-лобізму, 66-річна журналістка Наомі Дектер Мансон. Про це theБабелю стало відомо з документів на сайті Мінʼюсту США.
Скільки коштують послуги?
Сума річного контракту — $180 тисяч. Щомісяця замовник сплачує за піар Тимошенко $15 тисяч. Угоду було підписано 17 вересня 2018 року терміном на рік. За перший місяць замовник розрахувався 9 вересня.
Що будуть робити?
Згідно з контрактом, Наомі Дектер Мансон повинна забезпечити медіа-підтримку українських реформ у Штатах в інтересах кандидата в президенти Тимошенко. Крім цього, Дектер повинна організувати інтервʼю політика та її зустрічі з аналітичними центрами, що базуються у Вашингтоні.
Хто замовник?
Послуги з просування іміджу Тимошенко купила американська компанія Innovative Technology & Business Consulting. Її глава — 46-літній уродженець Дніпра Сергій Красницький. У девʼяностих він переїхав до США, а в 1999-му влаштувався в компанію Care First Blue Cross Blue Shield. Вона пропонує різні медичні послуги, зокрема страхування. У профілі Красницького на сайті LinkedIn зазначено, що він досі працює веб-розробником. Там також зазначається, що він — консультант з інформаційних технологій і послуг.
Красницький не вперше наймає лобістів для піару Тимошенко. У липні цього року він підписав угоду з The Livingstone Group. Послуги компанії коштували $50 тисяч на місяць. У день підписання документів на сайті міністерства юстиції США зʼявився лист від Боба Лівінгстона — представника компанії. У ньому йшлося про те, що колишня премʼєр Юлія Тимошенко збирається відвідати Вашингтон у середині липня, щоб обговорити звʼязки зі США.
У листі зазначалося, що вона готова приїхати до Трампа перед його зустріччю з президентом Росії Володимиром Путіним, призначеної на 16 липня. Кому саме адресувався лист — з документа незрозуміло.
Навіщо це потрібно?
Офіційно лобістський контракт сторони не коментують. Депутат «Батьківщини» Сергій Власенко заявив theБабелю, що «Юлія Володимирівна нікого не уповноважувала лобіювати її інтереси у США».
«Наскільки мені відомо, вона не знає, хто такий цей Сергій Красницький, якого ви називаєте, і тим більше він не має ніяких повноважень представляти Тимошенко», — додав нардеп.
Власенко вважає, що така угода може бути спробою з боку політичних конкурентів дискредитувати Тимошенко.
Він не виключив, що «це Петро Олексійович [Порошенко] робить».
Сергій Красницький на момент публікації на питання theБабеля не відповів.