Канада запускає глобальну онлайн-рекламну кампанію 11 мовами, включно з українською, щоб відвадити іммігрантів і шукачів притулку. Реклама попереджає, що подати заяву на притулок важко.
Про це пише Reuters.
Реклама, яка коштувала Канаді $178 тисяч, транслюватиметься до березня. Її показуватимуть іспанською, українською, урду, гінді, тамільською й ще пʼятьома мовами.
Ця рекламна кампанія — частина зміни позиції непопулярного уряду прем’єр-міністра Джастіна Трюдо про імміграцію і спроба зменшити кількість заяв про надання притулку.
Опитування показують, що все більше канадців вважають, що країна приймає занадто багато людей з інших країн, а також звинувачують іммігрантів у високих цінах на житло. Водночас експерти стверджують, що не лише в цьому причина.
Пошукові запити на кшталт «як отримати притулок у Канаді» або «міграція в Канаду» приводитимуть до спонсорованого контенту під назвою «Система надання притулку в Канаді — факти про притулок».
«Отримати притулок у Канаді нелегко. Існують суворі вказівки щодо відповідності вимогам. Дізнайтеся, що вам потрібно знати, перш ніж прийняти рішення, яке змінить життя», — пишуть в одному з оголошень.
Десятиліттями Канада була однією з найгостинніших країн світу. Однак нині там скорочують імміграцію та намагаються змусити тимчасових мешканців виїхати.
- Тим часом нещодавно в Канаді вийшла документальна стрічка «Новоприбулі | Newcomers» — історія шести українських родин, які після повномасштабного вторгнення Росії переїхали до Едмонтону. «Бабель» поспілкувався з режисером фільмом Стівеном Робінсоном і розповідає про зйомки та героїв.