Новини

The New York Times затвердила у статуті використання слова «чорний»

Автор:
Ангеліна Шеремет
Дата:

Газета The New York Times затвердила у внутрішньоредакційному статуті використання слова «чорний» — на тлі антирасистських протестів як у США, так і у всьому світі. Про це йдеться у публікації видання.

Такі зміни до редакційної політики «негайно» набирають чинності.

Зазначимо, що на тлі антирасистських протестів компанії переглядають свою політику: компанія Unilever відмовляється від слів «білий» та «світлий»; компанія Johnson & Johnson прийняла рішення припинити продаж кремів і лосьйонів, які відбілюють тон шкіри; виробник морозива Dreyerʼs («дочка» Nestle) вирішив відмовитися від назви фірмового морозива «ескімо», щоб не ображати ескімосів.